Customer success

Med PriceShape får du tilknyttet en dedikeret Customer Success Manager, som vil guide dig og hjælpe med eventuelle spørgsmål eller behov undervejs.

57 - PriceShape_team
Customer Success

Din forretning er unik

Ligesom hvert medlem af dit team er unikt, har enhver forretning sine egne styrker, svagheder og udfordringer. At identificere og understøtte netop disse områder er vores speciale. Gennem et tæt samarbejde hjælper vi med at implementere strategier på platformen, der matcher din vision.
Trin 1

Strategisk møde

Vi ønsker at forstå dine forretningsmål med at bruge PriceShape og sikre, at du får den bedst mulige opsætning til din virksomhed.
Trin 2

Teknisk møde

Vi guider dig gennem opsætningen af din konto fra start til slut, så du er klar til at bruge PriceShape effektivt.
Trin 3

Best practice-møde

Når du har fået de første erfaringer med PriceShape, opstår der ofte spørgsmål. Dem gennemgår vi sammen for at optimere din opsætning.
58 - PriceShape_info
Customer success

Du er i fokus

Vores dedikerede Customer Success-team fokuserer på tre centrale perspektiver for at hjælpe dig med at nå dine mål:

  • Din forretning
  • Dit team
  • PriceShape platformen
18 - PriceShape_customer_success (1)
Customer Success

Vi er dedikerede

At skabe resultater for din forretning er vigtigt, men det er lige så vigtigt for os at opbygge en stærk og tillidsfuld relation til dig og dit team. Derfor får du en dedikeret Customer Success Manager som din primære kontaktperson til møder og spørgsmål. Vi prioriterer månedlige opfølgninger for at imødekomme dine behov og forbedre både dine resultater og din samlede oplevelse.

Management_reporting
Customer Success

Vi deler vores viden

Vi er engagerede i at dele al relevant information med dig. For at forbedre din oplevelse mere har vi implementeret et automatiseret e-mailflow, der giver dig relevante opdateringer og indsigter gennem hele dit forløb hos os.
65 - PriceShape_team
Customer Success

Success vs support

Product Support og Customer Success arbejder tæt sammen og har en løbende dialog for at sikre kundetilfredshed og performance. Vores supportteam hjælper med tekniske udfordringer, når de opstår, mens Customer Success-teamet har fokus på at hjælpe dig med at nå dine langsigtede mål og bruge PriceShape strategisk.

Ofte stillede spørgsmål