Hvorfor PriceShape

Vi er stolte af at arbejde sammen med nogle af de førende detailhandlere, webshops, bureauer og Brands. Sammen bliver vi bedre, og uden deres feedback ville vi ikke have det bedste prissætningsværktøj på markedet.

gfx-product_list
Hvorfor PriceShape

Den perfekte platform

gfx-product_list

I PriceShape arbejder vi tæt sammen med flere hundrede af verdens største webshops, retailers, brands samt de førende marketingbureauer, som hver dag giver vores Customer Succes team den bedste feedback, som hjælper os med at videreudvikle PriceShape til fortsat at være det førende “pricing” software.

Data kan nemlig ikke stå alene. Selvom vi dagligt scraper utallige tusinde af webshops priser, lagerstatus og meget mere, vil dataen være værdiløs, hvis vi ikke havde et værktøj, hvor man kan tage action.

PriceShape har og vil derfor fortsat investere oceaner af timer i at udvikle de mest innovative teknologier, som nemt giver mulighed for at tage action på data for at skabe værdi på jeres bundlinje.

Alt sammen håndteret i en personaliseret platform hvor både marketing, indkøb og ledelsen kan få unikke markedsindsigter samt værktøjer til at tage action. 

gfx-dashboard-2
Hvorfor PriceShape

Nemt & personaliseret

gfx-dashboard-2

Forstil dig, at jeres indkøbere fik præsenteret personlige dashboards, rapporter, samt diverse grafer med unik information på netop deres produktområde.

Værdien i at kunne se og efterfølgende bruge jeres konkurrenters priser, indeks, lagerstatus, prishistorik mm. i forhandling mod jeres leverandører, er kun en lille ting, som vil ændre jeres forretning.

PriceShape kan nemlig også regulere jeres priser op og ned dynamisk, så I sikrer den højest mulige profit, mens I udkonkurrerer jeres konkurrenter og løber med kunderne.

I er i fuld kontrol og kan opsætte avancerede prisregler ved blot at svare på simple spørgsmål. Her kan I nemt opsætte en prisregel som følger et produkt, et brand eller kategorier, så jeres produktsortiment altid har differentierde dynamiske priser.

Vil du se, hvordan vores platform virker?

Start jeres testkonto

Kunne I tænke jer at teste vores platform med jeres egne produkter? Få en føling med mulighederne og oplev værdien som den vil skabe for jeres virksomhed. 

Få én gratis uge, så I kan få PriceShape under huden, inden I betaler. 

Web 1920 – 1
Hvorfor PriceShape

Optimer jeres profit

Web 1920 – 1

Vores platform giver jer mulighed for at gruppere jeres produkter baseret på lagerantal, omsætningshastighed, konverteringsrate og meget mere og derefter koble produktgrupperne til jeres dynamiske prisregler.

Det vil sige at jeres produkter automatisk kommer til at flytte sig over i prisregler baseret på deres perfomance og lagerbeholdning, for at aktivere døde produkter og profitoptimere produkter.

Her står vores stærke Costumer Success team selvfølgelig til rådighed for at hjælpe med at opsætte de intelligente dynamiske priser og sikre den ønskede værdi.

gfx-product_list-4
Hvorfor PriceShape

Marketing brugt fornuftigt

gfx-product_list-4

Tænk hvis I kunne optimere jeres konverteringsrate ved automatisk at allokere jeres markedsføringskroner på de produkter, hvor I er mest konkurrencedygtige. Samtidig med at I byder lavt eller helt ekskludere jer selv på de produkter, hvor I har prissat jer meget dyrere end jeres konkurrenter. Præcis dette har vi i PriceShape gjort muligt.

Via PriceShapes feed generator kan vi lave et feed, med jeres prisposition, som automatisk kan sendes til bl.a. Google Shopping (Merchant center), hvor I kan bruge værdien til at booste produkter, hvor I er konkurrencedygtig i markedet, samt byde lavt eller ekskludere sig selv, for at opnå den højeste ROAS.

Med PriceShape kan I se frem til at tage jeres virksomhed til nye højder. 

Nyhedsbrev

Vær opdateret med de seneste nyheder fra PriceShape

Du kan forvente masser af spændende indhold og opdateringer i vores nyhedsbrev, såsom gratis webinarer og blogs. Vi stræber efter at dele vores viden og informere jer om priser og trends inden for e-handelens verden.

Relaterede links

Account Management
C-level rapporter
Markedsindsigt