Kom i gang med PriceShape

Ingen bindinger     Intet kreditkort påkrævet

4 - PriceShape_info (1)
client-logo_Skatepro
client-logo_sinful-1
client-logo_ledvance
client-logo_b&o-1
client-logo_power
client-logo_bosch-1
client-logo_tesa-2
10 - Important product metrics
Hvorfor PriceShape?

Daglige opdateringer med kvalitetsdata

Hos PriceShape er vi dedikerede til at levere data i høj kvalitet og med høj nøjagtighed. Vores avancerede webscrapers scanner markedet dagligt og holder dig opdateret på konkurrentpriser, lagerstatus og leveringsomkostninger. Med disse opdaterede oplysninger kan du træffe informerede beslutninger, holde dig foran konkurrenterne og justere dine prisstrategier effektivt.
Product_overview
Hvorfor PriceShape?

Øg din profit med data

Med PriceShape får du et klart overblik, der gør det nemt at optimere din forretning. Du kan hurtigt gruppere og analysere dine produkter, finde bestsellere, identificere produkter der sælger langsomt, og lave målrettede prisstrategier for hver enkelt produkt/kategori.

Product_market_position
Hvorfor PriceShape?

Tilpas dit dashboard

Vores brugervenlige platform gør det nemt for dit team at få adgang til de informationer de har brug for via personlige dashboards, rapporter og filtre. Med PriceShape kan du nemt holde øje med prispositioner, konkurrentpriser, lagerstatus og performance-data. Vi gør det enkelt at arbejde med komplekse data og gør det muligt for dig at handle på dem.

Thumbnail4
Hvorfor PriceShape?

Lær hvordan PriceShape kan hjælpe dig

Vores mission er at gøre prissætning enkel. Vi vil gerne vise dig, hvordan prisdata kan skabe værdi for din forretning.
Kunde citater

Vores kunder siger

Kukuk_logo (1)

Siden 2023 har vi brugt PriceShape mere strategisk og har fordoblet vores omsætning. Den ROI, vi har opnået med PriceShape, har flere gange betalt for platformen.

 

Nikolas Miller
CEO of Kukuk
Mastertools_Logo
Vores marketingbudget er faldet med omkring €2000 om dagen, men vi har opnået en stigning i omsætningen på 6% sammenlignet med sidste år. Det betyder, at vi får de samme salg, eller endda mere, til en lavere pris, fordi vi nu præcist kan se, hvilke produkter vores marketingbudget bør allokeres til på Google Shopping Ads.
Richard Korthuis
E-commerce Manager
GearFreak_logo

Mange tror ofte, at prissætningværktøjer primært bruges til at sænke priserne for at forblive konkurrencedygtige, men sandheden er, at vi også bruger PriceShape i høj grad til strategisk at hæve vores priser, især for produkter der performer godt, hvilket øger vores marginer. 

Kristian Juel Rasmussen
Co-founder of GearFreak
2025 spring batches

Anvendt og anerkendt af virksomheder globalt                         
  

Group 13551 (1)