Se vores webinarer om dynamisk prissætning og prissammenligning

Hvordan brands bruger markedsdata til at optimere profit

Skrevet af Nicolaj Lund | Apr 19, 2023 8:16:00 AM

 

 Når du har flere forhandlere over hele verden, mister du ofte overblikket over, hvordan og hvor dine produkter bliver solgt, hvilket får dig til at handle ud fra en reaktiv tilgang i stedet for en proaktiv tilgang, som er indstillet til at hjælpe dine forhandlere med at optimere deres salg og sikre, at de ikke løber tør for dine produkter, før det sker. De er nødt til at anmode om en ny forsendelse igen.


Med et prisovervågningsværktøj kan du forstå markedet, finde afvigelser som ikke-registrerede konti og spore markedspladser for at se de leverandører, der presser priserne ned på markedet.  Hjælp pure players med at handle for at optimere deres profit. Det og meget mere er emnerne i denne uges Freds Talk med Nicolaj, vores COO, som gæste"vært".