Hvordan brands bruger markedsdata til at optimere profit

Forstå markedet, find afvigelser som ikke-registrerede konti, og spor markedspladser for at se de leverandører, der presser priserne ned på markedet.

Picture of Nicolaj Lund
Nicolaj Lund
Follow us on social media

 

 Når du har flere forhandlere over hele verden, mister du ofte overblikket over, hvordan og hvor dine produkter bliver solgt, hvilket får dig til at handle ud fra en reaktiv tilgang i stedet for en proaktiv tilgang, som er indstillet til at hjælpe dine forhandlere med at optimere deres salg og sikre, at de ikke løber tør for dine produkter, før det sker. De er nødt til at anmode om en ny forsendelse igen.


Med et prisovervågningsværktøj kan du forstå markedet, finde afvigelser som ikke-registrerede konti og spore markedspladser for at se de leverandører, der presser priserne ned på markedet.  Hjælp pure players med at handle for at optimere deres profit. Det og meget mere er emnerne i denne uges Freds Talk med Nicolaj, vores COO, som gæste"vært".

 

Nyhedsbrev

Vær opdateret med de seneste nyheder fra PriceShape

Du kan forvente masser af spændende indhold og opdateringer i vores nyhedsbrev, såsom gratis webinarer og blogs. Vi stræber efter at dele vores viden og informere jer om priser og trends inden for e-handelens verden.