Customer Succes

Vi ved, at software meget sjældent kan stå alene, hvis det skal blive en succes i en virksomhed. Derfor har vi i PriceShape et dedikeret Customer Success team, der altid tager udgangspunkt i tre områder: jeres forretning, jeres medarbejder og vores platform.

Vi ved nemlig, at hvis I ikke formår at binde de tre elementer sammen, så har I bare købt nyt tool til stakken af “jeg prøvede noget fedt, uden succes” produkter.

Onboardingproces

Få den bedste start

Vores største prioritet er at sikre et stærkt forhold og samarbejde med vores kunder samtidig med, at vi får en dybdegående indsigt i jeres forretningsmodel og måden I arbejder på.

Dermed ved vi nemlig også, hvordan vores platform bedst kan tilpasses jeres virkelighed, så I får den bedste start med PriceShape. Dén start understøtter vi med vores onboardingproces, der består af tre dybdegående sessioner:

Step 1

Det strategiske møde

Vi skal forstå jer og jeres målsætninger samt ambitioner for brugen af PriceShape.

Herudover vil vi gå i dybden med jeres konkurrencelandskab, hvordan I arbejder med pricing i dag og hvad I gør for at sikre jeres konkurrencedygtighed med jeres nuværende set-up.

Step 2

Det tekniske møde

Sammen med jeres Customer Success Manager vil I under denne session lære at sætte jeres PriceShape konto op fra ende til anden.

Herunder få forståelsen af, hvordan strategier, dashboards, filtre og dynamiske grupperinger kan understøtte jeres forretning og dens succes. Målet med denne session er at tage første skridt mod at I bliver superbrugere i PriceShape.

Step 3

Best practice mødet

Efter at have lavet de første strategier og priser samt opsat monitorering på jeres konkurrenter og evt. forhandlere, ved vi, at spørgsmålene begynder at vælte frem - og det vil vi gerne imødekomme.

Derfor runder vi også vores onboardingproces af med en “best practice” session, for at sikre, at I får alle tips og trick under huden og præcis ved, hvordan I fra starten får den største værdi ud af brugen af PriceShape.

Web 1920 –-2
Jeres forretningsmodel

Ikke to virksomheder er ens

Web 1920 –-2

Præcis som medarbejderne i jeres team har hver enkel virksomhed også forskellige styrker, svagheder og udfordringer. Vores speciale er netop at identificere og supportere disse inden for feltet omkring PriceShape.

Dette giver os den fordel, at vi kan hjælpe jer på den bedst tænkelige måde, og vi ved, hvad det vil kræve for jer at løfte jeres forretning til det næste niveau inden for pricing og konkurrentovervågning.

Uanset om I er en e-commerce, retail eller brand, så er vi med jer hele vejen.

gfx-customer_success-1
Jeres team

En betroet partner

gfx-customer_success-1

At skabe værdi for jeres forretning er selvsagt essentielt for os. Men at bygge et forhold baseret på tillid med jer, er mindst lige så vigtigt.

Det er måske her, vi skiller os ud fra flokken - for som en del af servicepakken, vil vi i Customer Success være jeres partner under hele jeres tid hos PriceShape. Vi kender din forretning og ved, hvad I kæmper med.

Derfor vil vi også, minimum 1 gang i måneden, række ud til jer, også selvom I ikke har bedt os om det. Vi vil nemlig rigtig gerne være tæt på jer og sikre en kontinuerlig værdiskabelse.

Vores team

Vi er med jer hele vejen

Med vores Customer Success team kommer I til at arbejde sammen med et professionelt team, der tør have ambitioner på jeres vegne - det er faktisk et krav, at vi har det.

Vi ved, hvad det kræver at vækste en e-commerce virksomhed. Vi har nemlige arbejdet sammen med +300 af dem.

Vi tror på vores platform og ved, at I kan få succes med PriceShape. Og vigtigst af alt VIL vi have jer til at lykkes!

Vil I have endnu mere success?

Hvorfor PriceShape?
Customer Support
Successhistorier