Customer Succes

Vi ved, at software meget sjældent kan stå alene, hvis det skal blive en succes i en virksomhed. Derfor har vi i PriceShape et dedikeret Customer Success team, der altid tager udgangspunkt i tre områder; din forretning, dine medarbejder og vores platform. Vi ved nemlig, at hvis du ikke formår at binde de tre elementer sammen, så har du bare købt nyt tech til stakken af “jeg prøvede noget fedt, uden succes” produkter.

Onboarding process

Få den bedste start

Vores største prioritet er at sikre et stærkt forhold og samarbejde med dig og dit team samtidig med, at vi får en dybdegående indsigt i jeres forretningsmodel og måden, som I arbejder på. Dermed ved vi nemlig også, hvordan vores platform kan tilpasses jeres virkelighed, så I får den bedste start i PriceShape. Den start understøtter vi med vores Onboarding, der består af tre dybdegående sessioner;

Step 1

Det strategiske møde

Vi skal forstå dig og dine målsætninger og ambitioner for brugen af PriceShape.

Herudover vil vi gå i dybden med jeres konkurrencelandskab, hvordan I arbejder med pricing i dag og hvad I gør for at sikre jeres konkurrencedygtighed med jeres nuværende set-up.

Step 2

Det tekniske møde

Sammen med din Customer Success Manager vil du under denne session lære at sætte din PriceShape konto op fra ende til anden.

Herunder få forståelsen for, hvordan strategier, dashboards, filtre og dynamiske grupperinger kan understøtte din forretning og dens succes. Målet med denne session er at tage første skridt mod at blive en superbruger i PriceShape.

Step 3

Best Practice mødet

Efter at have lavet de første strategier og priser samt opsat monitorering på dine konkurrenter og evt. forhandlere ved vi, at spørgsmålene begynder at vælte frem - og det vil vi gerne imødekomme.

Derfor runder vi også vores onboarding af med en “best practice” session, for at sikre, at du får alle tips og trick under huden og ved præcist, hvordan du fra start af får den største værdi ud af brugen af PriceShape.

P1244233
Din forretningsmodel

Ingen virksomhed er den samme

P1244233

Præcis som medarbejderne i dit team har hver enkel forretning forskellige styrker, svagheder og udfordringer, og vores speciale er netop at identificere og supportere disse inden for feltet omkring PriceShape.

Det giver os den fordel, at vi kan hjælpe dig på den bedst tænkelige måde, og vi ved, hvad det vil kræve for jer at løfte forretningen til det næste niveau inden for pricing og konkurrentovervågning. Uanset om du er en E-com, Retail eller Brand, så er vi med dig hele vejen.

gfx-customer_success-1
Dit team

En betroet partner

gfx-customer_success-1

At skabe værdi for din forretning er selvsagt essentielt for os. Men at bygge et forhold baseret på tillid med dig og dit team, er mindst lige så vigtigt.

Det er måske her, vi skiller os ud fra flokken - For som en del af servicepakken, vil vi i Customer Success være din partner under hele din tid hos PriceShape, vi kender din forretning og ved, hvad I kæmper med.

Derfor vil vi også, minimum 1 gang i måneden, række ud til jer, også selvom I ikke har bedt os om det. Vi vil nemlig rigtig gerne være tæt på jer og sikre en kontinuerlig værdiskabelse.

Vores team

Vi er med dig hele vejen

Med vores team i Customer Success, kommer du til, at arbejde sammen med et professionelt team, der tør have ambitioner på vegne af dig - Det er faktisk et krav, at vi har det.

Vi ved, hvad det kræver at vækste en e-com. Vi har nemlige arbejdet sammen med +300 af dem.

Vi tror på vores platform og ved, at du kan få succes med PriceShape. Og vigtigst af alt VIL vi have dig til at lykkes!

Vil du have endnu mere success?

Why PriceShape
Tech Support
Success stories