Derome.se

Læs om Deromes oplevelse med PriceShape fra begyndelsen til deres onboarding-proces. 

Picture of Ingrid Flugt
Ingrid Flugt
Læsetid: 2 min.
Follow us on social media

Derome.se (1)

Vores formål er at hjælpe med at gøre prissætning mere simpelt. Vores kunde, Derome, har hjulpet os med at se, hvordan vi skaber værdi fra begyndelsen af salgsprocessen. Hver virksomhed er unik, hvilket betyder, at smertepunkter og hvad der er vigtigt, ofte er forskelligt. Denne case beskriver, hvordan en e - handelsvirksomhed, der sælger træ også kan drage fordel af prisdata, og hvordan vi arbejdede sammen om at løse deres udfordringer.

Begyndelsen af Derome

Det startede med en sav tilbage i 1946. 

I dag er Derome den største familieejede trævirksomhed i Sverige. I over 75 år har træ og relationer været deres råmaterialer. De ser træ som hjørnestenen i et bæredygtigt samfund. Alligevel søger de konstant nye veje for at fastholde deres position som Sveriges førende og største familieejede trævirksomhed.

I 2023 omfattede Deromes nye vej en opdateret prisstrategi. Med over 100 fysiske butikker erkendte Derome vigtigheden af at styrke deres online tilstedeværelse. For at eksekvere denne strategi effektivt søgte de hjælp fra et prisværktøj. Efter at have udforsket forskellige muligheder på markedet, opdagede de PriceShape under deres søgning.

ool. After exploring various options on the market, they discovered PriceShape during their search.

Derome.se

Søgeprocessen

PriceShape var ikke det eneste prisværktøj, som Derome opdagede i deres søgen efter noget der kunne hjælpe dem med at implementere deres prisstrategi. Under deres søgen mødte de to andre udbydere og spurgte, hvordan de kunne hjælpe dem med at implementere deres nye prisstrategi.

Robert, site manager hos Derome, var ansvarlig for at finde det rigtige prisværktøj. Deres primære udfordring var det store manuelle arbejde med at scanne markedet for prispunkter for at analysere konkurrenternes priser og bevare overblikket ved at indtaste alle data i et Excel-ark. Et andet håb for Robert var også, at de ved at få bedre prisdata kunne arbejde mere strategisk og effektivt med dataene for at måle deres KPI'er.

Derome

Den første kontakt 

Derome aftalte et møde med en af vores produktspecialister, som straks gik i gang med at finde ud af, hvordan PriceShape bedst kunne hjælpe dem. Det primære formål med det første møde var at få en omfattende forståelse, ikke kun for at Derome kunne blive introduceret til PriceShape, men også for at Johan, vores International Business Development Manager, kunne forstå Deromes behov.


"Det er afgørende for os at identificere vores kunders smertepunkter, så vi kan hjælpe dem mest effektivt. En virksomhed som Derome.se har sandsynligvis andre behov end et skønhedsbrand. PriceShape kan tilbyde hjælp på forskellige måder, og ved at prioritere vores kunders behov sikrer vi at de får størst udbytte når de bruger PriceShape."
Johan Schrøder, International Business Development Manager, PriceShape

Mødet sluttede med, at der blev oprettet en gratis testkonto til Derome, så de kunne se, hvordan vi kan hjælpe dem med at løse deres pain points ved hjælp af PriceShape.  

 

 

why PriceShape"Svartiden hos PriceShape har altid været hurtig; efter den første gang, vi kontaktede dem om et møde, tog det ikke lang tid at oprette vores gratis testkonto, så de kunne vise, hvordan deres platform fungerede med vores data på mødet."
Robert Zarins, site manager, Derome 

 

 

Robert understregede, at denne hurtige eksekvering og kommunikation var væsentlige faktorer, der styrkede deres interesse i PriceShape som en potentiel partner. Den hurtige kommunikation og opsætning var enestående sammenlignet med deres erfaringer fra de to andre udbydere.

"Salgsprocessen drejede sig om vores behov, og hvordan vi kunne udnytte programmet til at opnå de bedste resultater baseret på vores udfordringer og mål."
Robert Zarins, site manager, Derome

Hvorfor PriceShape

Robert erklærede, at den ledende beslutning om at vælge PriceShape som deres nye prisværktøj var baseret på deres positive oplevelse gennem hele salgsprocessen. Han bemærker, at platformens brugervenlighed lettede deres onboarding-proces.

Group 13433

Derudover fremhæver Robert, at deres interaktion med vores Customer Success Team og Customer Support Team har været fremragende; kommunikationen og svarene har været hurtige og gavnlige. Programmet har fuldt ud levet op til deres behov og forventninger, hvilket har fået dem til at udforske yderligere udvikling inden for projektet for at opnå en konkurrencemæssig fordel.

 

Group 13436