Tech support
Som kunde hos PriceShape får I også adgang til vores fantastiske Tech Support. De kender vores platform bedre end nogen andre. De bestræber sig på at gøre selv de mest komplicerede udfordringer simple og få dem løst i øjenhøjde og fællesskab med jer.
Vores Tech Support er drevet af mennesker for mennesker. Derfor vil I ikke blive mødt af en chatbot, men af Steffan, Sarah og Nicolaj, der sætter en ære i at løse jeres udfordringer.

Vores tankegang & tilgang

Holdet omkring en kunde i PriceShape tager udgangspunkt i jeres Customer Success Manager. Derfor arbejder vi også med en holistisk tilgang på tværs af alle teams i PriceShape, så jeres kontaktperson altid kender de sager, der måtte være i gang med vores Tech Support.
Det er også jeres tryghed for, at der ikke er noget, der havner mellem to stole og som ultimativt gerne skal sikre en værdiskabende oplevelse i samarbejdet med os.
Svar på under 2 min...
Med et agilt mindset og en dyb forståelse for vores platform arbejder vores Tech Support hurtigt og målrettet mod at løse ethvert problem, der måtte opstå.
Med en svarrate på under 2 minutter bliver tempoet skruet i vejret, så snart de modtager en ny opgave. Et tempo der afspejler deres indsigt i platformen og en klar forståelse for jeres forretning.

Dedikation & forståelse

Når vi siger, at vi har ambitioner på jeres vegne, så mener vi det. Det betyder også, at vi altid stiller høje krav til os selv og vores arbejde. Det kommer blandt andet til udtryk i vores Tech Supports store fleksibilitet, reaktionstid og høje kvalitet af leveret arbejde.
Derfor sætter vi en ære i at yde en service ud over det sædvanlige, da vi har respekt for, hvad det betyder at drive en forretning som jeres, uanset om I har en omsætning på 2 millioner eller 2 milliarder.